تاریخ انتشاردوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
این سه کلمه، جمهوری اسلامی ایران، جونمون رو برای این سه کلمه میدیم؛ سه کلمه ای که حاج قاسم میگفت حرم هست و همه باید مدافع این حرم باشیم.
فایل ویدیو
به گزارش سرویس سیاسی خبر24، این سه کلمه، جمهوری اسلامی ایران، جونمون رو برای این سه کلمه میدیم؛ سه کلمه ای که حاج قاسم میگفت حرم هست و همه باید مدافع این حرم باشیم.
حالا هر کاری میخواید بکنید، داد بزنید، فحش بدید، آتیش بزنید، هر دروغی هم بلدید بگید، مثلا بگید از آسمون تهران صدای جت میاد و خیلی ها دارن فرار میکنن میرن ونزوئلا، یا مثلا اینکه به زودی قراره به ایران حمله بشه و ایران از کل سازمانای بین المللی اخراج بشه و از همین جفنگیات.

الگوتون شده علی کریمی و مسیح علینژاد و پرستو صالحی و حمید فرخ نژاد، واقعا خودتون احساس حقارت نمیکنید از اینکه چهارتا فراری و لاتای کوچه خلوت، دارن شما رو هل میدن وسط خیابون؟
شعارتون مرگ بر دیکتاتور هست اما کافیه یه نفر خلاف جهت تنفس شما، نفس بکشه تا گلوشو ببرید و نفسشو قطع کنید.

تکلیف شما که معلومه، قصدی غیر از نابودی جمهوری اسلامی ایران و نابودی ایران و نابودی ملت ایران ندارید.
بزرگترین دروغی هم که میگید اینه که برای ایران ...
این دروغتون که میگید برای ایران ...  از اونجایی کاملا مشخصه که هر چی دشمن تابلو و قسم خورده و هر کی که تشنه به خون ملت ایران هست، اومده پشتتون و رسما و علنا دارن ازتون حمایت میکنن، از رئیس جمهور آمریکا و سران رژیم صهیونیستی گرفته تا انگلیسی های کثیف و سعودی های نوکر آمریکا و اروپا که نقش گاو شیرده اونا رو در منطقه بازی میکنن.

با این همه دشمنی آشکار و علنی و رسمی، اون چیزی که خیلی عجیبه، سکوت بعضی از مقامات جمهوری اسلامیه که معلوم نیست چرا حرف زدن یادشون رفته. البته حرف بلدن بزنن، اما اونجاهایی که براشون نفعی داشته باشه و بتونن یه رپرتاژ خوشگل از خودشون تو افکار عمومی بسازن، که وقت انتخابات خوب به دردشون میخوره.

ولی دمشون گرم اون مسئولان و خواصی که بدون ترس و بدون لکنت از نظام دفاع میکنن و سینشون رو جلوی حملات اتمی رسانه ای و بمباران دروغ رسانه های غربی و بعضا داخلی، سپر کردن. کم هم نیستن. دمتون گرم.

اما حق بدید که از همه خواص و کسانی که مسئولیتی دارن، توقع داشته باشیم. سلبریتی ها که بعضا ساکتن و اسیر فالور و اینستاگرام بازی هستن. البته همزمان از قِبَل همین جمهوری اسلامی کلی پول هم به جیب میزنن.
تو یه چنین شرایطی خیلی عجیبه که چرا بعضی از مسئولان و خواص سکوت کردن، از چی نگرانید. از اینکه چهرتون خراب بشه؟ شما هر چی دارید از جمهوری اسلامیه، حالا الان که باید حمایت کنید از نظام، حرف زدن یادتون رفته و به سفارش این و اون، حتی یه کلمه در حمایت از نظام و رهبری حرفی نمی زنید که نکنه خدای نکرده شمایل سیاسیتون دگرگون بشه و اونی نباشه که لپ قرمزا میخوان؟ 

اینو بدونید که اکثر افکار عمومی حاضر در ایران حامی نظام هستن و این نظام هم موندنی هست و برای تو کوچه رقصیدن و تو کوچه بوسیدن و با این کارا قرار نیست از بین بره. اما اون چیزی که از بین میره، حیثیت و شخصیت شمایی هست که اگر جمهوری اسلامی نبود، الان معلوم نبود حال و روزتون چی بود و کجا بودید، ولی حالا که رو دوش جمهوری اسلامی سوار شدین و به هزار جا رسیدین، حتی به اندازه چند جمله حاضر نیستید دفاع کنید از این جمهوری اسلامی؟! 

صبح تا شب صدها دروغ داره علیه جمهوری اسلامی ساخته میشه و پخش میشه، اونوقت چطور میشه که شما حتی یکی از این دروغ ها رو نمیاید بررسی و تحلیل کنید و دفاع کنید از حقانیت جمهوری اسلامی. 

این سه کلمه، جمهوری اسلامی ایران، موندنیه، مسئولان عزیز. حتی شما سلبریتی هایی که خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، اصلا کسی نمیشناسه شما رو مگر با انجام کارهایی که خب شاید در شان یک انسان نباشه، احساساتی نشید، فریب احساسات رو نخورید، اسیر جوسازی وطن فروش ها نشید. این حوادث هم میگذره و روسیاهی میمونه برا اونایی که عقلانیت رو تعطیل کردن و اسیر احساسات شدن. 
24-news.ir/vdcg3n9qyak9qu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز