تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
ذوالفقاری، رئیس ستاد اربعین حسینی(ع) گفت: روز گذشته به ما اعلام شد که دولت عراق موافقت کرده که حداکثر ۳۰ هزار نفر می‌توانند در اربعین شرکت کنند و حتماً هم دارای تست منفی پی‌سی‌آر ۷۲ ساعت قبل از عزیمت داشته باشند و سفر صرفاً هوایی است.
فقط موکب‌داران به عراق می‌روند!
به گزارش خبر24،رئیس ستاد اربعین حسینی گفت: تصمیم گرفتیم ۳۰ هزار نفر سهمیه ایران در قالب موکب‌داران که همه ساله در کشور عراق خدمات می‌دادند اعزام شده و سازماندهی شوند.

وی افزود: سامانه‌ی ثبت‌نام مشتاقان شرکت در مراسم اربعین از صبح امروز به دلیل تعیین سهمیه، بسته شده و ثبت نام عمومی نخواهیم داشت.

ذوالفقاری یادآور شد: ویزا رایگان است و قرار شد کمیته‌ها لیست‌های موکب‌دارانی که همه ساله در عراق خدمات می‌دهند و شناسایی شده‌اند را به ستاد اربعین بدهند تا هماهنگی لازم برای صدور ویزا انجام بگیرد.

وی گفت: موکب‌داران، کمیته‌ها و گروه‌های مردمی به انجام اموری مانند خدمت رسانی، تبلیغی، فرهنگی و رسانه‌ای در عراق خواهند پرداخت.

ذوالفقاری خاطرشان کرد: مرزهای زمینی کاملاً بسته است و می‌خواهیم که کسی به سمت مرزها حرکت نکند و هیچ‌گونه خدماتی در قالب موکب‌ها در مرزها ارائه نخواهد شد.
24-news.ir/vdcefv8f.jh8fpi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز