تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از وعده دو هفته‌ای برای رسیدگی به پرونده خدمات ارزش افزوده مشترکان تلفنهای همراه خبرداد.  
چه چیزی «دهن» وزیر ارتباطات را «صاف» کرد؟

خبر۲۴-  محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از وعده دو هفته‌ای برای رسیدگی به پرونده خدمات ارزش افزوده (VAS) مشترکان تلفن های همراه خبرداد.

وی که تازه‌ترین پست توییتری خود را به رونمایی از لباس فضانوردان ایرانی اختصاص داده بود در پاسخ به کاربری که پرسیده بود: «چه خبر از ارزش افزوده ها آقای وزیر؟ یه سروصدایی بلند شد و زود خوابید » اینطور نوشت: «حاجی دهنم صاف شده. ولی خدا بزرگه. دو هفته ای بهم زمان بدید».

 
 

 

خدمات ارزش افزوده تلفن همراه (VAS)شامل مواردی غیر از خدمات استاندارد اپراتورها مانند تماس صوتی و پیامک معمول است. در صنعت مخابرات، خدمات ارزش افزوده به آن گروه از خدماتی اطلاق می شوند که کاربران را به استفاده بیشتر از خدمات شرکتهای اپراتور تشویق می‌کند. 

خدمات ارزش افزوده مخابراتی انواع مختلفی دارند، اما در ایران بیشتر خدمات ارزش افزوده پیامکی مدنظر سیاست‌گذاران قرار گرفته‌است. بررسی‌ها نشان می‌دهند اغوا، تبلیغات کاذب و سوء استفاده از مشترکان خدمات ارزش افزوده پیامکی به صورت علنی و فراگیر در جریان است

در همین راستا چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی دیگر اعلام کرده بود که مردم با استفاده از کد دستوری #۶*۸۰۰* می‌توانند مشاهده کنند شرکت‌های ارزش افزوده در این چند سال، چه مبلغی از آن‌ها کسب کرده‌اند و برای ثبت رایگان شکایت هایشان نیز می توانند از طریق پیامک به شماره ۸۰۰۷ اقدام کنند.
24-news.ir/vdcg.w9urak9xwpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز