تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
رئیس شورای شهر تهران در خصوص حواشی جلسه قبلی شورا، گفت: در شورایی که زنده است اختلاف نظر طبیعی است؛ نباید مهم قلمداد شود.
واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
به گزارش خبر24، مهدی چمران رئیس شورای شهر امروز 11 اردیبهشت 1403 در حاشیه جلسه علنی شورای در جمع خبرنگاران، گفت: روز کارگر را به همه شما که کارگران خوبی هستید و همه که کارگر هستیم تبریک می گویم و امیدواریم که کارگران خوبی باشیم و برای کشورمان خوب کار کنیم و همه کارگران موفق باشند.

وی ادامه داد: امروز ناصر امانی عضو شورا گزارشی از محله جوادیه ارائه می‌کند و معاون فنی و عمران هم گزارشی از 2 پروژه شهر تهران ارائه خواهد کرد.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه گفت: گزارش خزانه دار شورای شهر هم امروز ارائه شده و اصلاحیه غرف و اماکن میادین هم مطرح خواهد شد. 

چمران در خصوص حواشی جلسه قبل شورا، گفت: در شورایی که زنده است و همه دلشان برای مسایل مهم به ویژه حمل ونقل می تپد به هر حال اختلاف نظر و برداشت رخ می دهد و مسایل طبیعی است یک مجلس زنده چنین مسایلی را دارد.

وی اضافه کرد: اینکه کسی اسناد و مدارک خاصی دارد و عنوان کنند، ممکن است به مشکلاتی بر بخوریم و البته امیدواریم اینطور نشود و این را هم بگویم که اینها این موضوع ربطی به شورا نداشت.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه پرمخاطب اکسپو در سئول، گفت:ما به دوستان خیلی گفتیم و خواستیم ولی نشد.عزیزان رسانه ای هم مقاله خوبی نوشتند که تشکر می کنند، ما مرتب گفتیم و رها نمی کنیم.
چمران گفت: به دادستانی و قوه قضاییه هم این موضوع را اعلام کردیم و نامه ای برای دولت نوشته شد؛ فکر می کنم در دولت باید حل کنیم  البته با وزیر صمت صحبت داشتند و قول دادند حل می کنند ولی تاکنون حل نشده است.

به گفته چمران، ما اگر نمایشگاه آفتاب را تقویت کنیم و بودجه خوبی هم برای آن در نظر گرفته‌ایم، به طور طبیعی نمایشگاه ها منتقل می‌شوند.

منبع: فارس
24-news.ir/vdcfytdyyw6djva.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما