تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های معاونت درمان وزارت بهداشت از اهدای اعضای یکی از شهدای حادثه تروریستی کرمان خبر داد.
اهدای اعضای یکی از شهدای حادثه تروریستی کرمان
به گزارش خبر24، امیرحسام علیرضایی رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: در پی اقدام تروریستی عصر چهارشنبه در مسیر گلزار شهدای کرمان و در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تعدادی از هموطنان عزیز مجروح و شهید شدند.

علیرضایی گفت: بعد از این حادثه‌ اندوهبار و تلخ، اعضای یکی از مصدومان مرگ مغزی شده، با رضایت خانواده، اهدا و اعضای این شهید گرامی به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

وی گفت: قلب این شهید بزرگوار ۳۶ ساله، به کمک اورژانس هوایی و سازمان هوانیروز به بیمارستان مسیح دانشوری تهران منتقل و به نوجوان ۱۵ ساله پیوند شد.

وی افزود: کبد وی به شیراز و دو کلیه نیز در کرمان به دیگر بیماران نیازمند پیوند شد تا حیات بخش زندگی بیماران رنجور دیگری باشد.

علیرضایی ادامه داد: با مدیریت مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماریهای وزارت بهداشت و همکاری سازمان اورژانس کشور، اورژانس هوایی، هوانیروز و واحدهای شناسایی و فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان، شیراز و شهید بهشتی، تمامی پیوندها با موفقیت صورت گرفته است.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها در پایان از خداوند منان برای این شهید بزرگوار و دیگر شهدا علو درجات و برای مجروحان طلب سلامت و عافیت و برای خانواده‌های محترم شهدا صبر و اجر مسئلت کرد.

منبع: مشرق
24-news.ir/vdchxxnzk23nkmd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما