تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
صهیونیست‌ها روز گذشته با بمباران اردوگاه جبالیا دست به جنایت تازه‌ای زدند و برگی دیگر بر کارنامه سیاه خود افزودند.
توحش بی‌پایان صهیونیست‌ها به روایت تصویر/ نسل‌کشی فلسطینیان در جبالیا
به گزارش خبر24، رژیم جنایتکار اسرائیل در راستای تحمیل ملت فلسطین به نقل مکان و جابجایی از شمال غزه در روز گذشته دست به یک اقدامات جنایتکارانه دیگر زد. این رژیم طی حمله‌ای وحشیانه اردوگاه جبالیا را بمباران کرد و صدها تن از ساکنان این منطقه را شهید و مجروح کرد. طی گزارش مطرح‌شده از سوی اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه، فلسطینیان مشغول یافتن مجروحان از زیر آوار هستند تا جان آنان را نجات دهند. وی تاکید کرد که این نخستین جنایت صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان نبوده است و انتظار می‌رود با توجه به حجم گسترده این حمله، شهدای فلسطینی از فاجعه بیمارستان المعمدانی برابر شود.

https://media.farsnews.ir/Uploaded/Files/Video/1402/08/09/14020809000938.MP4

https://media.farsnews.ir/Uploaded/Files/Video/1402/08/09/14020809000939.mp4

اقدامات وحشیانه‌ی صهیونیست‌ها در کشتار غیرنظامیان در حالی رخ می‌دهد که روزهای گذشته قطعنامه‌ای در سازمان ملل در محکومیت این اقدامات تصویب شد. صهیونیست‌ها با چنین رفتارهایی به جهانیان ثابت کرده‌اند که می‌توانند خطری بالقوه و بالفعل برای جهانیان باشند و خوی متوحششان می‌تواند دامن‌گیر هر فرد یا جریانی شود که با آنان ابراز مخالفت می‌کنند و در برابر ستم‌گویی‌شان ایستادگی می‌کنند.
این کشتار غیرانسانی با واکنش‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی در سرتاسر دنیا همراه شد. محکومیت اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها پس از این جنایات از جمله مهم‌ترین محورهای واکنش طی روزهای گذشته بود.



ترجمه توییت: فریاد مظلوم ای خدا گم نخواهد شد (بی‌پاسخ نخواهد ماند.)

 

ترجمه توییت: این روزها پدر و مادر بودن در غزه، سخت‌ترین کار دنیاست.

 


انتهای پیام/
 
24-news.ir/vdccmsqss2bq0s8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما