تاریخ انتشارجمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
حالا که جنگ به این جای کارکشیده شده است و اسرائیل قصد ورود به غزه را دارد، دنیا باید شاهد ورود بازیگران جدیدی به صحنه باشد؛ این حق کشورهای همسایه مخصوصا کشورهای اسلامی است که از حماس حمایت کنند.
بمباران بیمارستان غزه یک هولوکاست واقعی است/ دنیا باید شاهد ورود بازیگران جدیدی به صحنه باشد
فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبر24، درخصوص نسل کشی بی سابقه در نوار غزه اظهار کرد: در این چند روز اخیر ما شاهد حوادث بسیار تلخی در غزه بودیم، علی الخصوص فاجعه بیمارستان المعمدانی که در واقع هولوکاست واقعی بود.

وی افزود : بمباران بی امان مناطق مسکونی در نوار غزه، بیشتر واژگان قتل عام و هولوکاست را در ذهن تداعی میکند، چرا که علی رغم مصونیت های بین المللی، مورد این حملات وحشیانه قرار می‌گیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: حالا که جنگ به این جای کارکشیده شده است و اسرائیل قصد ورود به غزه را دارد، دنیا باید شاهد ورود بازیگران جدیدی به صحنه باشد؛ این حق کشورهای همسایه مخصوصا کشورهای اسلامی است که از حماس حمایت کنند.

مالکی با تاکید بر اینکه حملات بی رحمانه رژیم صهیونیستی برای توجیه شکست تاریخی خود بود، تصریح کرد: باید جلوی رژیم صهیونیستی گرفته شود، رژیم با تجاوزات وحشیانه خود اثبات کرد به هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیست و چیزی جز زبان زور نمی فهمد.

وی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه غزه، بی پاسخ نخواهد ماند،  گفت: در جبهه های جدید جنگ، مقاومت و حماس با استفاده از تاکتیک هایی که ویژه ایشان است، به رژیم پاسخ خواهند داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در پاسخ به چرایی حضور و حمایت امریکایی ها در لاپوشانی شکست مفتضحانه صهیونیست های اشغالگر توضیح داد: لشکرکشی های امریکا در دو دهه اخیر به منطقه، به سناریویی سنتی و پوسیده تبدیل شده است؛ حضور امریکا در شرق و غرب عالم از بالکان تا خاورمیانه، چیزی جز بحران سازی های سیاسی و آوارگی مردم این مناطق در پی نداشته است.

مالکی ادامه داد: حضور امریکایی‌ها در منطقه نه تنها کمکی به رژیم صهیونسیتی نمی‌کند؛ بلکه باعث تسریع حضور بازیگران متعدد در جبهه‌های بیشتر بر علیه صهیونیست‌ها می‌شود.

پایان پیام/
24-news.ir/vdcdzz0fkyt0o96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما