تاریخ انتشارجمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
رئیس بهداشت و درمان نیروهای مسلح در گفتگو با خبر24

بیمارستان های سپاه و ارتش در خدمت مبارزه با کرونا هستند

بیمارستان ها و مراکز درمانی نیروهای مسلح کشورمان با تمام توان در خدمت مردم برای مبارزه با بیماری کرونا هستند.
بیمارستان های سپاه و ارتش در خدمت مبارزه با کرونا هستند
سردار حسن عراقی زاده رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح درگفتگو با خبرنگار اجتماعی خبر24 با بیان اینکه وزارت بهداشت متولی اصلی مبارزه با بیماری کرونا معرفی شده، گفت: امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تمام توان اماده هستند تا در صورت نیاز خدمات درمانی خود را به مردم عزیز کشورمان در راستای پیشگیری و درمان بیماری ارائه نمایند.

وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده با وزارت بهداشت تعداد زیادی تختهای بیمارستانی ،امکانات درمانگاهی، کادر پزشکی و پرستاری و ظرفیت های درمانی و پیشگیری ما در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته و حسب نیاز، این پشتیبانی ها قابل افزایش خواهد بود.

عراقی زاده با بیان اینکه نیروهای مسلح ما در هرعرصه ای ایثارگرانه و فداکارانه در خط مقدم دفاع از مردم و کمک به حل مشکلات مختلف بوده اند و در حوزه درمان بیماری نوپدید کرونا نیز با توجه به تخصصی بودن موضوع و متولی بودن وزارت بهداشت برای کنترل تدوین پروتکل ها و همچنین حسب مصوبه شورای عالی امنیت ملی و دولت، تمام امکانات بهداشتی درمانی ما آماده خدمت به مردم است.

وی اضافه کرد: درحال حاضر بیمارستان های شهری و سیار و صحرایی ارتش و سپاه در تهران و برخی شهرها دائر بوده و حسب نیاز و اعلام وزارت بهداشت آماده ایم در سطح گسترده خدمت رسانی به بیماران را در سطوح تخصصی انجام دهیم.

عراقی زاده با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا در ستادکل نیروهای مسلح و نهادها و سازمان های تابعه در کل کشور، گفت: علاوه بر آمادگی کامل بهداشتی و درمانی و اعلام بخشنامه های لازم در این رابطه در مراکز پادگانی و مقرهای نظامی، آمادگی کامل داریم در سطح عمومی نیز درصورت نیاز خدمات خود را ارائه نماییم.

رئیس اداره بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران درپایان با اشاره به دستورات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر همکاری مستمر با وزارت بهداشت و نهادهای متولی برای غلبه بر این بیماری، اظهارداشت: سپاه، ارتش و سایر نیروهای مسلح کشور هم اکنون با تمام امکانات و تجهیزات درمانی و بهداشتی خود آماده هستند علاوه بر خدماتی که حال حاضر ارائه می دهند، حسب نیاز و اعلام از سوی وزارت بهداشت حضوری گسترده و مؤثر در کنترل و درمان بیماری کرونا داشته و پشتیانی کامل از این موضوع نمایند.
24-news.ir/vdcc1sqs.2bqie8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز