تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
مدیر گلزار شهدای کرمان گفت: امروز یک گروه ایتالیایی به گلزار شهدای کرمان آمدند و کتابی را که به زبان ایتالیایی برای حاج‌قاسم تدوین کرده بودند را اهدا کردند.
اهدای کتابی با موضوع حاج قاسم از طرف یک گروه ایتالیایی
به گزارش خبر24، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: زائرانی از خارج کشور به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی به کرمان آمده‌اند و امروز نیز گروهی از ایتالیا آمدند و کتابی که به زبان ایتالیایی تدوین کرده بودند را به گلزار شهدای کرمان تقدیم کردند.

وی بیان کرد: مراسم سومین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی از ۸ تا ۱۸ دی‌ماه جاری در جریان است و در این لحظه‌ای که با شما صحبت می‌کنم جای پا در گلزار شهدا نیست و حضور زائران به‌حدی‌ست که الان به ذهنم آمد به دوستان بگوییم از تریبون اعلام کنند عزیزانی که زیارت کردند فضا را برای دوستان و زائران جدید تخلیه کنند و اجازه دهند جمعیت بیشتری از برکت مزار حاج‌قاسم استفاده کنند.

مدیر گلزار شهدای کرمان ابراز داشت: مردم ما قدردان شهدا و حاج‌قاسم عزیز هستند و به آنها احترام می‌گذارند.

حسنی‌سعدی از وجود مزار پاک یک‌هزار و ۳۰ شهید گرانقدر در گلزار شهدای کرمان خبر داد و تصریح کرد: حضور مردم در گلزار شهدای کرمان و گلزارهای شهدای سراسر کشور این را می‌گوید که آنها زیارت شهدا را جزو باورها و اعتقادات دینی خود می‌دانند.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی موکب‌ها در مسیر خیابان شهدا بیان داشت: از مردم عزیز تشکر می‌کنم که با ایجاد موکب‌ها تداعی‌گر راهپیمایی اربعین شده‌اند.

منبع: فارس
24-news.ir/vdchz-nzq23nzkd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز