تاریخ انتشارشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی جزئیات برگزاری برنامه‌های جشن عید غدیر خم در حرم مطهر رضوی را تشریح کرد.
برنامه‌های جشن عید غدیر در حرم رضوی + جزییات
به گزارش خبر24، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین شریعتی نژاد با اشاره به اینکه در آستانه عید غدیر خم برای عموم سنین در حرم رضوی مراسم جشن تدارک دیده‌شده است، افزود: به مناسبت عیدالله‌اکبر، از امروز در تمام رواق‌ها و صحن‌های حرم مطهر رضوی در ساعات متعدد برنامه فرهنگی، جشن و مدیحه‌سرایی، شعرخوانی، اجرای سرود، جنگ شادی کودکان، حلقه معرفت، میز خدمت پاسخگویی، پرسمان دینی، سلسله نشست‌های دین، نشاط، زندگی و... برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در مورد جشن‌های شب و روز عید غدیر عنوان کرد: مراسم شب و شام عید غدیر در صحن پیامبر اعظم(ص)، با سخنرانی حجج‌اسلام و المسلمین محمدرضا رنجبر، علیرضا پناهیان و حسینعلی سعدی و مدیحه‌سرایی ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌زمان با اجرای مراسم صحن پیامبر اعظم(ع) در صحن غدیر نیز برای زائران غیر ایرانی مراسم جشن باشکوهی دایر است.

شریعتی نژاد گفت: در روز عید غدیر از ساعت ١١ مراسم جشن عیدالله‌اکبر آغاز و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد وحیدی و مدیحه‌سرایی همراه خواهد بود.

وی یادآور شد: مراسم جشن عید غدیر برای بانوان در رواق دارالحجه و حضرت زهرا(س) با محوریت سخنرانی، مدیحه‌سرایی، حلقه معرفت، مسابقه و پاسخگویی به سؤالات و شبهات برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در شب و روز عید غدیر پایگاه‌های سیار کبوترانه با اجرای جنگ‌های شاد میزبان زائران خردسال حرم مطهر رضوی خواهد بود.

وی ادامه داد: در شب و روز عید غدیر به‌صورت ویژه مسابقه فرهنگی «خبر بزرگ»، به‌صورت حضوری در مراسم‌های حرم و فضای مجازی برگزار خواهد شد و به ١١٠ نفر از برگزیدگان هدایای متبرک حرم تقدیم می‌شود.

منبع:  مشرق
24-news.ir/vdcaiun6a49nwi1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نرخ طلا و ارز