کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش سخنگوی شورای شهر به تغییر و انتخاب جایگزین «علیرضا زاکانی» شهردار تهران + ویدئو

13 شهريور 1403 ساعت 13:31

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص استیضاح و انتخاب جایگزین «علیرضا زاکانی» شهردار تهران در شورای شهر اعلام شد.


به گزارش خبر24، فشارها بر «علیرضا زاکانی» شهردار تهران در شورای شهر افزایش یافته است؛ با طرح سوال چهارم شورای شهر از «علیرضا زاکانی»، احتمال استیضاح شهردار تهران افزایش یافته است. همچنین، اخباری در خصوص انتخاب جایگزین «علیرضا زاکانی» برای شهرداری تهران در شورای شهر نیز منتشر شده است.

خبری مبنی بر کسب رای مثبت ۲۱ عضو از ۳۰ عضو شورای اسلامی شهر تهران برای جایگزینی «علیرضا زاکانی»، شهردار تهران، در فضای مجازی منتشر شده است؛ رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران نیز از استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای فشار بر منتقدان عملکرد «علیرضا زاکانی» شهردار تهران خبر داده و اعلام کرده است: «این‌که سوال چهارم به پایان کار «علیرضا زاکانی» در شهرداری تهران ختم شود باید صبر کرد.»

چهارمین سوال از «علیرضا زاکانی» شهردار تهران در صحن شورای شهر تهران مطرح شد. «سوده نجفی» پیگیر وعده کلنگ‌زنی ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در تهران شد و با طرح سوال از شهردار درخواست کرد در خصوص سرانجام این پروژه، شفاف‌سازی کند.

مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران درخصوص «این‌که سوال چهارم از شهردار ممکن است به استیضاح ختم شود»، توضیح داد: «این‌که سوال چهارم به پایان کار زاکانی در شهرداری تهران ختم شود، باید صبر کرد. این مسئله، تنها با تصمیم ۱۴ نفر از اعضای شورای شهر تهران امکان‌پذیر است.»

او ادامه می‌دهد: «برخی از دلسوزان معتقدند که عزل شهردار به صلاح نیست اما به اعتقاد ما، بهترین گزینه استعفای خود ایشان است تا در زمان باقی مانده شهرداری بیاید که به قول نرجس سلیمانی، عضو دیگر شورا، عطاری خاموش باشد و شاهد وعده‌های مکرر ایشان نباشیم.»

به گفته رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران، از تمام ظرفیت‌ها برای فشار بر منتقدان عملکرد «علیرضا زاکانی» شهردار تهران استفاده می‌شود.

منبع: مشرق

 


کد مطلب: 148021

آدرس مطلب :
https://www.24-news.ir/video/148021/واکنش-سخنگوی-شورای-شهر-تغییر-انتخاب-جایگزین-علیرضا-زاکانی-شهردار-تهران-ویدئو

خبر24
  https://www.24-news.ir