کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادامه اعتراضات دانشجویان آمریکا علیرغم خشونت پلیس

11 ارديبهشت 1403 ساعت 10:37

خیزش دانشجویان آمریکا در دانشگاههای مهم آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها همچنان ادامه دارد و نیروهای پلیس با یورش به محوطه دانشگاهها به این اعتراضات پاسخ داد.


به گزارش خبر24،  اعتراضات دانشجویان آمریکایی در دانشگاههای سراسر این کشور علیه جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه همچنان ادامه دارد و این‌بار دانشجویان دانشگاه ویسکانسین میلواکی علیه جنگ غزه تظاهرات برپا کردند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های نشان می‌دهد که روز گذشته (دوشنبه)، دانشجویان این دانشگاه با سر دادن شعارهایی چون «ما همه فلسطینی هستیم»، از مسئولان دانشگاه درخواست کردند تا سرمایه‌گذاری در تولیدات سلاح‌هایی را که در راستای منافع جنگ غزه است، متوقف کنند.

این دانشجویان همچنین از مسئولان دانشگاه خود درخواست کردند که در جنگ بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها بی‌طرف باشند و از رژیم صهیونیستی جانبداری نکنند.

پلیس ایالات متحده با توسل به خشونت، در هفته‌های اخیر به دانشگاههای آمریکا یورش برده و چادرهای معترضین که در محوطه دانشگاهها برپا شده را برچیده و بیش از 900 نفر را در 10 روز گذشته بازداشت کرده است اما این خشونت‌ها نتوانسته مانع از خیزش دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی شود.

از طرف دیگر، دانشجویان دانشگاه ارواین کالیفرنیا و دانشگاه کالیفرنیا ریورساید نیز علیه جنگ غزه تحصن کردند.
گزارش‌ها همچین حاکی از آن است که شب گذشته، پلیس آمریکا به سمت دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه ویرجینیا حمله برد.

به طور همزمان، تظاهرات‌های دانشجویی در دانشگاه فناوری ماساچوست در تقبیح جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد.

منبع: فارس


کد مطلب: 145609

آدرس مطلب :
https://www.24-news.ir/video/145609/ادامه-اعتراضات-دانشجویان-آمریکا-علیرغم-خشونت-پلیس

خبر24
  https://www.24-news.ir