کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فاکس نیوز تاکید کرد:

40 هزار میلیارد خرج تفریح شاهزاده‌های آل سعود

20 دی 1401 ساعت 17:37

نقشه شاهزاده های آل سعود برای حذف محمد بن سلمان مشهود است زیرا تشکیل یک جبهه متحد علیه ولیعهد عربستان در دستور کار قرار دارد.


به گزارش خبر24،شاهزاده های ارشد عربستان در شرایطی از چرخه سیاست حذف شده اند که  اعتقاد دارند؛ سکوت در برابر سیاست های محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور به معنای پایان خاندان سلطنتی است.

بسیاری ازسیاستمداران عرب براین مسئله  توافق دارند که اگر شرایط به همین سبک که بن سلمان در پیش گرفته، ادامه یابد، سرنوشت خانواده سلطنتی به زودی به انزوال می رسد.

اختلافات داخلی خاندان سلطنتی عربستان به وضوح روشن است و  به نظر می رسد با این شرایط شاهد فرار بسیاری از شاهزاده ها  به خارج از کشور و خاورمیانه باشیم و این در حالی که هم اکنون بسیاری از ثروت های هنگفت  کشورهای عربی در قلب اروپا قرار دارد.

اقدامات غیر قابل قبول و فاقد اصول حقوقی  محمد بن سلمان در رسیدگی به پرونده های مربوط به خانواده سلطنتی عربستان باعث،فروپاشی خاندان سلطنتی و نظام حکمرانی سلطنتی در عربستان  درآینده خواهد شد.

تعیین مالیات به جای زندانی شدن شاهزاده ها عربستانی توسط  محمد به سلمان ، بسیاری از سیاستمداران را  به تامل  انداخته است که بن سلمان از شاهزاده ها در کسب درآمد است.

خاندان سلطنتی عربستان سالانه دستکم،40 هزار میلیارد تومان برای تفریح و آسایش خود هزینه می کند،محمد بن سلمان  اقدامات  گسترده ای از دستگیری ها را در خانواده سلطنتی به راه انداخت.

ضربان اقدامات آل سعود به شدت بوی نفاق گرفته است بنابراین  بایداصلاحات اساسی در ریاض شکل بگیرد تابتوان مدیریت استبدادی را به آرامش رساند.


کد مطلب: 116954

آدرس مطلب :
https://www.24-news.ir/report/116954/40-هزار-میلیارد-خرج-تفریح-شاهزاده-های-آل-سعود

خبر24
  https://www.24-news.ir