کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام بسیج همگانی برای مقابله با متجاوزان به یمن

28 بهمن 1400 ساعت 23:36

جنبش انصار الله یمن از راه اندازی پویش بسیج همگانی در سطوح مختلف با نام «إعصار الیمن» (طوفان یمن) به منظور مقابله با ائتلاف سعودی-اماراتی خبر داد.


خبرگزاری سبأ یمن اعلام کرد، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن با «یحیی الراعی»، رئیس مجلس، «احمد المتوکل » رئیس شورای عالی قضایی و «عبدالعزیز بن حبتور» نخست وزیر این کشور تشکیل جلسه داد.

در این جلسه المشاط از راه اندازی پویش بسیج و آماده‌باش با نام «طوفان یمن» برای مقابله با متجاوزان خبر داد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر اهمیت مقاومت مردمی در این مرحله تاکید کرد و گفت: نهادهای حکومتی هم باید به نقش کارآمد خود در بسیج و آماده باش نیروها عمل کنند.

فشار بایدن به عربستان برای افزایش تولید نفت/ حمله موشکی رژیم اسرائیل به جنوب دمشق/ شگفتی اسرائیلی‌ها از رزمایش نیرو‌های حزب الله لبنان در کوهستان‌های برفی/ اعلام بسیج همگانی برای مقابله با متجاوزان در یمن

او دستور راه اندازی این پویش را در تمامی سطوح داده و گفته است: این پویش همه سطوح اعم از رسمی، مردمی و نخبگان را شامل می‌شود.

وی از مردم یمن خواست با بسیج و آماده باش برای حمایت از ارتش و کمیته‌های مردمی در نبرد مقابله با تجاوزات وحشیانه تعامل جدی داشته باشند.

نیروهای مسلح یمن عملیات‌ تلافی جویانه اخیر خود در عمق خاک امارات را هم اعصار الیمن نامیدند. با این حال ارتباط میان پویش مذکور با عملیات‌ نظامی هنوز به روشنی مشخص نشده است.

منبع: تابناک 


کد مطلب: 92178

آدرس مطلب :
https://www.24-news.ir/news/92178/اعلام-بسیج-همگانی-مقابله-متجاوزان-یمن

خبر24
  https://www.24-news.ir