کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پزشک قلابی در شیراز لو رفت

9 دی 1399 ساعت 10:57

رییس پلیس فتا استان فارس گفت: در پی مراجعه پنج نفر از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اینکه در فضای مجازی با دکتری کلاهبردار آشنا شدند؛ پس از بررسی های ماموران پزشک قلابی که حدود ۴۸۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود در شیراز دستگیر شد.


به گزارش خبر 24، سرهنگ حشمت سلیمانی رییس پلیس فتا استان فارس گفت:در پی مراجعه پنج نفر از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اینکه در فضای مجازی با دکتری آشنا شدند و او اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده است، کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی، مطلع شدند که متهم فردی مذکر و دارای مدرک تحصیلی دیپلم است که با سوء استفاده از عنوان پزشکی، حدود ۴۸۰ میلیون ریال بابت ویزیت از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

رییس پلیس فتا استان فارس ادامه داد: افسران پلیس فتا موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی او را در مخفیگاهش در شیراز دستگیر کنند.

سلیمانی، با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه انگیزه خود را کسب مال و جایگاه اجتماعی بیان کرد، گفت: شهروندان فریب تبلیغات کاربران فضای مجازی را نخورند و حتما در مورد مسائل پزشکی و درمان خود پس از کسب اعتماد و اطمینان کامل، اقدام به واریز وجه و انجام ویزیت کنند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir (مرکز ثبت فوریت‌های سایبری) مورد را اطلاع دهند.


کد مطلب: 58696

آدرس مطلب :
https://www.24-news.ir/news/58696/پزشک-قلابی-شیراز-لو-رفت

خبر24
  https://www.24-news.ir