کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید وزیر نفت از سکوی میدان مشترک نفتی فروزان

15 مهر 1403 ساعت 15:17

وزیر نفت به همراه چند تن از مدیران تاسیسات دریایی شرکت نفت فلات قاره طی بازدید از سکوی میدان مشترک فروزان در خلیج فارس با کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.


به گزارش خبر24، محسن پاک‌نژاد ظهر امروز (یکشنبه، ۱۵ مهر) با همراهی محمدرضا دشتی‌زاده، بخشدار جزیره خارک، سیروس حیاتی، فرمانده بسیج ثارالله، حجت الله اسلام والمسلمین محمود کارگر، امام جمعه جزیره خارک، عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، پیمان دلیری، جانشین پایانه نفتی خارک و تنی چند از مسئولان در برنامه‌ای از پیش اعلام نشده به‌منظور بازدید از تأسیسات دریایی میدان مشترک فروزان و دیدار با کارکنان عازم سکوی این میدان نفتی شدند.

وزیر نفت و هیئت همراه پس از ورود به سکوی میدان نفتی فروزان از بخش‌های مختلف آن بازدید و ضمن حضور در اتاق کنترل طی دیداری صمیمی با کارکنان پرتلاش این سکو از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

پاک‌نژاد در این بازدید در جریان اقدام‌ها و پروژه‌های در حال اجرا برای افزایش تولید میدان مشترک نفتی فروزان قرار گرفت.

میدان نفتی فروزان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری از جزیره خارک قرار دارد و با میدان نفتی مرجان عربستان مشترک است.

بازدیدهای وزیر نفت از مراکز نفتی ایران در جنوب کشور که از روز گذشته آغاز شده است در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌های صهیونیستی در خبرسازی‌های متعدد یکی از اهداف تجاوز احتمالی به ایران را تاسیسات نفتی ایران اعلام کرده‌اند.


کد مطلب: 149433

آدرس مطلب :
https://www.24-news.ir/news/149433/بازدید-وزیر-نفت-سکوی-میدان-مشترک-نفتی-فروزان

خبر24
  https://www.24-news.ir