کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله علم الهدی

حمایت از دولت واجب اجتماعی و شرعی است

3 مهر 1403 ساعت 15:31

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: تنفیذ حکم رییس جمهوری از سوی مقام معظم رهبری حمایت از دولت را برای ما تکلیف و واجب اجتماعی و شرعی کرده است.


به گزارش خبر24، از پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، وی روز سه‌شنبه در دیدار با مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه های خراسان رضوی افزود: بسیج دانشجویی، کانون فعالیت و حرکت‌های مهم جامعه و امت اسلامی است که دارای قدرت نفوذ ولایت و دین هستند.

وی با بیان این که مشکلات سیاسی و اجتماعی در دانشگاه‌های مشهد به دلیل حاکمیت بسیج بسیار کمتر از سایر دانشگاه‌های کشور است افزود: این اتفاق با اجرای ۲ طرح محقق شده است که سایر دانشگاه‌ها نیز می‌توانند از آنها استفاده و بهره‌برداری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به این که طرح نخست هماهنگی قوی و فشرده بین تمامی نهادها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های مختلف بود ادامه داد: طرح دوم نیز وابستگی شدید و متقابل بین بسیج اساتید و بسیج دانشجویی بود که همپای یکدیگر فعالیت می‌کردند.

علم الهدی، بسیج دانشجویی و بسیج اساتید را محور اقتدار ولایت در دانشگاه معرفی کرد و گفت: دشمن برای نفوذ و پیشبرد اهداف معاندانه خود روی ظرفیت دانشگاه‌ها بسیار چشم دارد زیرا فضای دانشگاه به هر سمتی کشیده شود، جامعه نیز به همان سمت حرکت خواهد کرد.

وی افزود: امکان دارد در مسیر فعالیت، کسی شما را تشویق یا تایید نکند اما شما نباید به این موضوع توجه کنید بلکه باید هدفتان کار برای خدا باشد و با همان ایمان و عقیده راسخ مجاهدت خود را ادامه دهید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اشاره به این که فضای کنونی دانشگاه به سمت تساهل و تسامح کشیده شده است گفت: در این شرایط، بسیج دانشجویی و اساتید باید به جریان مطالباتی قوی و جدی تبدیل شوند که بتوانند اهداف خود را پیگیری کنند.

علم الهدی افزود:اگر بتوانید با جریان‌های همسو در سایر تشکل‌های دانشجویی همراه شوید تا همانند فعالیت‌های جهادی نیروهای متدین جدید را نیز جذب بسیج کنید، بسیار ارزشمند است.

 منبع: ایرنا


کد مطلب: 148896

آدرس مطلب :
https://www.24-news.ir/news/148896/حمایت-دولت-واجب-اجتماعی-شرعی

خبر24
  https://www.24-news.ir