کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمیسیون صنایع و معادن گزارش کاملی از وضعیت معدن طبس تهیه کند

3 مهر 1403 ساعت 14:22

حاجی بابایی گفت: از کمیسیون صنایع و معادن خواهش می‌کنم گزارش کاملی از وضعیتی که در معدن طبس وجود دارد تهیه کنند تا در صحن مجلس قرائت شود.


به گزارش خبر24، حمیدرضا حاجی بابایی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۳ مهر) مجلس در تذکری گفت: درباره حادثه طبس و اتفاق بسیار غمناکی که در کشور اتفاق افتاد از کمیسیون صنایع و معادن و آقای علیزاده، رئیس این کمیسیون خواهش می‌کنم یک گزارش کاملی را از وضعیتی که در آنجا وجود دارد و اتفاقاتی که افتاده با بررسی و آسیب شناسی آماده کند که ان‌شاءالله در صحن مجلس قرائت شود.

وی ادامه داد: موضوع دیگر هم وحشی‌گری‌هایی است که رژیم صهیونیستی دارد که البته ما از این رژیم نباید توقع بیشتر داشته باشیم. کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز امروز هم سکوت کردند و هم پشتیبان رژیم صهیونسیتی هستند. بعضی از کشورهای مرتجع منطقه باید در این رابطه تصمیم‌گیری کنند و اظهار نظر کنند و یک بیانیه‌ای هم دوستان آماده کردند که اگر بشود امضا کنند وفردا بتوتنیم قرائت کنیم.

حاجی بابایی در پایان گفت: از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خواهش می‌کنم ضمن رصد این موضوع یک گزارش کاملی را از وضعیت و سوالاتی که نمایندگان عزیز اینجا مطرح کردند و سوالات مردم هم است، آماده کنند و ما بتوانیم یا در جلسه غیرعلنی یا به شکل دیگری یک گزارشی را برای نمایندگان آماده کنیم تا کاملاً در جریان قرار بگیرند و بتوانیم پاسخ های لازم را به مردم بدهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


کد مطلب: 148881

آدرس مطلب :
https://www.24-news.ir/news/148881/کمیسیون-صنایع-معادن-گزارش-کاملی-وضعیت-معدن-طبس-تهیه-کند

خبر24
  https://www.24-news.ir