کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری توسط رهبر انقلاب منصوب شد

29 شهريور 1403 ساعت 14:12

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی «حجت‌الاسلام حاج سید ابوالحسن فاطمی» را به عنوان امام جمعه شهرکرد و نماینده خود در استان چهارمحال و بختیاری منصوب کردند.


به گزارش خبر24، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی «حجت‌الاسلام آقای حاج سید ابوالحسن فاطمی» را به‌عنوان امام‌جمعه شهرکرد و نماینده خود در استان چهارمحال‌وبختیاری منصوب کردند.
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سید ابوالحسن فاطمی دامت افاضاتُه
اکنون که جناب آقای نکونام امام‌جمعهٔ محترم و خدوم شهرکرد کناره‌گیری کرده‌اند جناب‌عالی را که بحمدالله از سوابق نیک علمی و عملی برخوردار می‌باشید به امامت شهرکرد و نمایندگی خود در استان چهارمحال‌وبختیاری منصوب می‌کنم.
استان چهارمحال‌وبختیاری در دوران‌های حساس و تاریخ‌ساز کشورمان نقش‌آفرین و در شمار فعال‌ترین‌ها بوده است. نمونهٔ بارز آن، دوران دفاع مقدس است که ایمان و غیرت و صمیمیت مردم و بخصوص جوانان این خطه در آن، فراموش‌نشدنی است. 
اکنون نیز جنابعالی را به همدلی و هم‌اندیشی با جوانان برومند آن استان و تقویت بنیه‌ دینی و جهت‌گیری انقلابی آنان توصیه می‌کنم و نیک‌روزی همهٔ مردم عزیز آن سامان و مزید توفیق شما در خدمت به آنان را از خداوند مسئلت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای 
۲۹ شهریور ۱۴۰۳
سوابق فعالیت‌های علمی و اجرایی حجت‌الاسلام فاطمی بدین شرح است:
حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در ۷ فروردین‌ماه ۱۳۴۱ در شهرکرد و در دامان خانواده‌ای متدین از سادات منطقه به دنیا آمد.
تحصیلات خود را تا اخذ دیپلم در شهرکرد گذرانید. سال ۶۰ برای تحصیل علوم دینی به حوزه علمیه شیراز هجرت کرد و برهه‌ای از مجلس اخلاق شهید محراب آیت‌الله دستغیب بهره‌مند شد.
در سال ۶۲ برای ادامه تحصیل به قم مشرف شد و ادامه دروس سطح و خارج را از محضر حضرات آقایان: وجدانی فخر، اشتهاردی، موسوی تهرانی، پایانی، وحید خراسانی و شیخ جواد تبریزی فراگرفت.
در دوران دفاع مقدس بارها به جبهه شتافت و به انجام تبلیغ در بین رزمندگان اسلام پرداخت.
وی پس از ۱۵ سال تحصیل در سال ۱۳۷۷ به شهرکرد بازگشت و به تبلیغ و امامت جماعت و تدریس اهتمام ورزید.
تدریس دروس مختلف حوزه علمیه از مقدمات تا سطوح عالی به مدت ۲۳ سال و ۱۵ سال مدیریت حوزه علمیه شهرکرد از جمله سوابق علمی و اجرایی وی است.
حجت‌الاسلام فاطمی مدت ۲۰ سال است که امامت جمعه شهرکرد را برعهده دارد و جلسات درس و بحث و تبلیغ وی موردتوجه عموم مردم و جوانان است.

منبع: فارس


کد مطلب: 148670

آدرس مطلب :
https://www.24-news.ir/news/148670/نماینده-ولی-فقیه-چهارمحال-وبختیاری-توسط-رهبر-انقلاب-منصوب

خبر24
  https://www.24-news.ir