کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قالیباف: دبیر به وصیت شهدا عمل کرد و در جهان نتیجه گرفت

28 شهريور 1403 ساعت 13:09

رئیس مجلس شورای اسلامی از عملکرد ۲ فدراسیون کشتی و تکواندو در المپیک پاریس تمجید کرد.


به گزارش خبر24، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی درباره امکانات فدراسیون کشتی، عنوان کرد: شما دیدید در المپیک پاریس تا کشتی و تکواندو به میدان نیامدند همه مردم دلشکسته بودند و می‌گفتند مدال‌های ما چه شد؟ خصوصا جوانان. در المپیک این ۲ فدراسیون افتخار آفریدند و پرچم ایران عزیزمان را به اهتزاز درآوردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی ۲ ورزشکار قدیمی با تجربه، با رویکرد درست، مربی و همه را کنار هم قرار می‌دهند اینجاست که می‌گوییم امکانات مهم است اما اصل نیست. اصل ایمان قوی، انگیزه و تلاش مهم است و همان روحیه که می گوییم فرهنگ جهادی همین است. 

وی افزود: از دبیر تشکر می‌کنم که واقعا به وصیت شهدا عمل کرد. شهید طوسی می‌گفت قبل از عملیات تلاش بیشتری می‌کنیم تا شب عملیات خون کمتری ریخته شود. شهید طهرانی مقدم هم می‌گفت هر کسی در حد امکانات کار کند مدیر ضعیفی است. متاسفانه الان برخی مدیران از همان امکانات هم استفاده نمی‌کنند. 

قالیباف در ادامه خاطرنشان کرد: دبیر زحمات زیادی کشید، عرق ریخت، مربیان کنار هم قرار گرفتند  اتحاد بود و دیدید در دنیا نتیجه گرفت. 

رییس مجلس در پاسخ به این سوال که سیاستمداران به مرام پهلوانی نیاز دارند، گفت: به جوانمردی و پهلوانی همیشه نیاز است نه فقط سیاست اما در سیاست بیشتر لازم است.

منبع: فارس


کد مطلب: 148618

آدرس مطلب :
https://www.24-news.ir/news/148618/قالیباف-دبیر-وصیت-شهدا-عمل-جهان-نتیجه-گرفت

خبر24
  https://www.24-news.ir