کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبر مهم تاج در خصوص ورود زنان به ورزشگاه

10 تير 1402 ساعت 22:00

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید پیش نویس جامع ورود زنان به ورزشگاه نوشته شده است.


به گزارش خبر24،  امروز کنفرانس تبیین دستور العمل ناظر بر سقف بودجه قراردادها در لیگ برگزار شد و مهدی تاج، به عنوان رئیس فدراسیون نیز پاسخگوی سوالات بود. او در این خصوص گفت: باید وقت می‌گذاشتیم تا سوالاتی که در ذهن عزیزان بود پاسخ داده شود‌. این بهترین تصمیمی بوده که انجام گرفته و اگر کسی طرح بهتری دارد می‌تواند به فدراسیون کمک کند ولی الان با قراردادهای زیان‌ده مواجه هستیم و بعضی از دستگاه‌های اجرایی نظرشان این است که این قراردادها برای آینده مشکل ساز می‌شود.

تاج در مورد بحث ورود زنان به ورزشگاه بیان کرد: کشور ما به طور کلی می‌خواهد عزت بانوان حفظ شود و این روحیه زن ستیزی که می‌خواهند به ما القا کنند واقعیت ندارد چون همه مجموعه‌ها در تلاشند که یک جوری از حضور بانوان استفاده کنند. بعضی ورزشگاه‌های ما از نظر ساختاری قابلیت ورود بانوان را ندارد چون مثلا باید از یک ورودی بروند و بیایند یا مسئله سرویس بهداشتی مشترک است که از نظر سخت افزاری این اجازه را به ما نمی‌دهد. شورای امنیت کشور مصوبه‌ای دارد که دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط پیش‌نویس دستور العمل جامع ورود بانوان به ورزشگاه را با کلیه ابعاد و ملاحظات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، فنی و مسئول‌سازی آماده کنند و تقسیم کار اتفاق بیفتد.

او در مورد ورزشگاه‌های آماده میزبانی از بانوان گفت: خوشبختانه این کار انجام می‌شود و جلساتی هم برگزار شده و امیدوارم که انشاالله برای فصل آینده ورزشگاه‌هایی مثل نقش جهان، گل‌گهر سیرجان و فولاد میزبان بانوان باشند ولی ورزشگاه آزادی مشکل مرمت دارد و وقتی حل شود میزبان بانوان خواهد بود. در فوتسال هم همین شرایط را داریم. انشاالله این مهم انجام خواهد شد.

منبع: ورزش 3


کد مطلب: 132886

آدرس مطلب :
https://www.24-news.ir/news/132886/خبر-مهم-تاج-خصوص-ورود-زنان-ورزشگاه

خبر24
  https://www.24-news.ir